Du kan besøge vores nye facebook side

Du vil være i stand til at se nyheder og nyeste tilbud fra PolCars, når du kan "lide" vores facebook side.

På "Synes godt om" knap, eller klik på "X" knappen for at lukke denne rude.

Britta og René oplevelse

Rustproblemer

Vores venner har en Mercedes fra 2001 og kunne konstatere at der var  svært angrebet af rust.

Helt nøjagtigt skulle følgende laves:

Rust I bunden der er hul på 10 x 20 cm mellem højre forhjul og bund.

Hul på 10 x 10 cm ved venstre tårn til forfjeder.

Hul på 15 x 15 cm mellem venste forhjul og skærm.

Begge paneler i begge sider skal fornyes da de er tæret op.

Bærearme bag skal fornyes på grund af rust.

Der er også begyndende hul ved bagagerum ved hjulbrønd.

Der er enkelte samlinger i bund der er begyndende rust på.

Det skulle vise sig at være rigtig dyrt og det var budgetet ikke til.

Vi fik vores gamle Rover sat i stand i Polen og kontaktede derfor samme værksted for at høre hvad de sagde til det.

Allerede 2 dage efter lå der et tilbud der  fortalte at de sagtens kunne løse problemet til en ganske anden pris.

Det blev besluttet at det var der bilen skulle og vi kunne berolige med at der ikke var noget at bekymre sig over  da vi ud fra vores egne erfaringer kunne fortælle at alt var i orden på det værksted.

Så startede vi tidligt hjemmefra og kom med færgen kl. 7 fra Gedser og ankom i Stettin kl. 12.

Vi kom ned på kontoret, hvor vi havde talte dansk med Jesper, som allerede havde booket hotelværelse til os og anbefalede en god restaurant til aftensmad.

Michail der taler engelsk kørte med os ud til værkstedet hvor vi overværede gennemgangen af bilen. Så kunne vi ringe hjem og fortælle bilen var i gode hænder.

Derefter gik turen tilbage til hotellet. Polcars havde transport hjem næste dag over middag, så nu var der tid til shopping og der er stort udvalg af butikker og 2 store centre i gå afstand fra hotellet.

Vi blev næste dag afhentet på hotellet og om aftene stod vi på stationen, hvor vi tog toget det sidste stykke.

Alt samme gik uden problemer.

Facebook side

PolCars facebook side

Annie & Søren's oplevelse med BeautySmile

En lille beretning om en god oplevelse med Beauty-smile.

Efter et lift fra København søndag, blev vi hentet af Jesper Rainer mandag morgen ved lejligheden og kørt til røntgen, og derefter til klinikken ved Rafal Drebot, en lille hyggelig klinik, med en god atmosfære, og altid kaffe parat.

Efter en grundig undersøgelse, med Rainer som tolk, havde vi et handlingsforløb og en pris, og samtidig lært tandlægen at kende, som viste sig, at tale flydende engelsk og havde et smittende humør og en god portion humer, hvad der gør at man føler sig total afslappet.

Efter 4 dage hos tandlægen, kom dagen for afregningen, hvad der også var en god oplevelse, under ½ pris, og oven i købet
et ordentligt knus til farvel. Vi skal dertil igen om ca. 4 mdr., og glæder os allerede til at få lavet det sidste.

Vi har helt sikkert fået en ny tandlæge fremover, og kan varmt anbefale Beauty-smile v/Jesper Rainer, med et lift fra Kbh. og indkvartering i en dejlig lejlighed og den flotte service han ydede.